lunes, 2 de marzo de 2009

TRISTURA

Levo xa varios dias sintindome triste, non sei porque,poderia dicir que estrano a alguen,pero ao mesmo tempo pareceme incoherente estranar a alguen co que so falaba por internet,e que vin persoalmente so dous dias moita xente dime que parezo parvo por querer a alguen que non teño cerca pero eu non podo mandar neso,si se puidera mandar no corazon o ellor non se farian a metade das barbaridades que un fai,eu por exemplo, coñecin a unha moza por internet,ela vivia en venezuela e eu atopabame en España co meu traballo estable,cousa que por desgraza agora non e moi doado de ter,empezamos a falarnos peo a cousa escapuseme das mans e un bo dia decidin deixar todo eiqui e voltar a Venezuela coa esperanza de encontrarme con ela,pero todo me saiu o reves do que eu pensaba botei un ano alie so nos vimos un fin de semana,decepcioado voltei a España xa que pensei que ali non tiña nada que facer e a miña volta atopome asi como estou agora: so, sin traballo e triste pola oprtunidade perdia eiqui

No hay comentarios: